sobota, 28 grudnia 2013

Podsumowanie świąteczne :)



 Cześć!
Dobrze, że w ostatnim pe-esie napisałam: „na 99% nie będzie notki do końca roku” bo wyszłoby, że zaprzeczam sama sobie ;) A jednak – piszę do Was. Piszę i mam dla was kilka informacji i pytań:



1. Niestety nikt nie wygrał zgadywanki. Właściwie to się tego spodziewałam. Odpowiedź nie była specjalnie oczywista. Wypełnienie stanowiły… skarpetki! :D Tak, czyste skarpetki, dopiero co zdjęcie z suszarki wypełniały torebki ;) Podobają Wam się takie „konkursy”? Chcielibyście, by było ich więcej?

2. Zuzia pod choinkę dostała:
- smaczki
- smaczki-kostki|
- szarpak
Oto zdjątka ;)
Ta książka to raczej dla mnie :3










3. Byłam z Zuzką na świetnym spacerze. Choć było to przed 15:00 to niektóre zdjęcia wyszły bardzo wieczornie. Potem bawiłyśmy się w ogrodzie...


















"Zjem cię!"
Ta jej mina mnie rozwaliła :P









4. Jakie wolicie notki? Długie czy krótkie? Piszcie w komkach :P

5. Założyłam Zuzi fanpage na facebooku więc zapraszam!
https://www.facebook.com/pages/Po-prostu-Zuzia/511938515571076?fref=ts


7. Dziękuję za tyle komentarzy!


6. Wesołego sylwestra! (i do zobaczenia w nowym 2014 roku!)






11 komentarzy:

  1. Zuzia pewnie zadowolona z prezencików :).
    Ja wolę czytać długie i ciekawe notki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dłuuuuuugie notki!
    Duuuuuużo "konkursów"!;P
    Zapraszam na:
    mojepsieszalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No jasne, że długie! :) Zdjęcia wyszły jak zwykle PRZEPIĘKNIE, a notka ciekawa.
    Fanpage już lajknięty ;D Pozdrowionka dla Ciebie, Zuzki i Myszek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Długie notki to jest to, ale przecież mówiłam, że ubrania. I więcej konkurów to jest to!!!
    Pozdrawiam i zaglądaj do mnie czasem.
    Marti

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie prowadzisz bloga : >
    dodałam do obserwowanych. Liczę na rewanż :*
    cooldogyorkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :D Fajnie prowadzony blog na pewno będę tu zaglądała.

    http://golden-luna.blogspot.com/2014/01/stary-roczek-mamy-z-gowy-jego-miejsce.html

    Pozdrawiamy
    Ola i Luna

    OdpowiedzUsuń
  7. http://4.bp.blogspot.com/-nI-5ByFEeOY/Ur73KY_dxAI/AAAAAAAAATE/aE_HBnbivBo/s1600/DSC_0227.jpg

    Kocham to zdjęcie. ^^ Teena robi tak samo. Poza tym moja sucz też uwielbia badylki. Zuzka dostała świetne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu piszę bo chcę się z tobą podzielić bólem,mój Tuniaczek, moja pyśka odeszła przed chwilą za
    Tęczowy Most, była bardzo chora wet nie pomógł, antybiotyk nie pomógł, nic...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy następny post? Nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis. Piękne zdjątka.

    OdpowiedzUsuń

Notka przeczytana? No to śmiało - pisz komentarz! ;)
Każdy jest dla mnie wyróżnieniem i ogromną motywacją!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...