niedziela, 25 stycznia 2015

Bo kto nie lubi zakupów! + DIY

Cześć!

Jestem już po pierwszych, dużych, internetowych, piesowych zakupach. Zrobiłam je w Zooplusie i daję temu sklepu duży + Zamówienie zostało złożone w poniedziałek w południe, a paczka doszła już w środę o 16:00 :) Dzięki rabatom udało się zbić cenę do 128,84zł, z czego jestem bardzo zadowolona.









No to może konkretnie co kupiłam:
- Kong Classic M
- Rinti Extra Bits <- smaki
- Rocco, żwacze wołowe (500g)
- 8in1 Filety Pro Digest S
- Trixie szarpak
- pluszowa zabawka Dotti
- Purizon x3, różne smaki
- woreczki na odchody
- Barkoo, piłka do żucia ze skóry wołowej
- Bosch Fruitees x3
- Rocco suszone filety (gratis)



W sumie nie zdawałam sobie sprawy ile to jest 500g suszonych żwaczy, a powiem, że to naprawdę dużo :D

Dobra, teraz ważne pytanie do Was:
Którego produktu chcecie recenzję? Choć mam swojego faworyta jestem ciekawa Waszej opinii.

Po zakupach zostało nam piękne pudło. Można je wykorzystać w wielu zabawach dla psa, jednak już takie mam, a nawet dwa. Tak więc postanowiłam zrobić z nim coś innego.
Czy też tak czasem macie, że szukając smyczy w psiej szufladzie znajdujecie same piłki, a szukając piłek masz w ręku tysiące smaków? Oto proste i tanie DIY rozwiązanie:

DIY - organizacja w szufladzie

Oto co nam potrzebne:
- karton/twardy papier
- nożyczki/nożyk
- taśma klejąca
- miarka
- szuflada

1. Wywalamy wszystko z  szuflady


2. Ją oraz karton mierzymy na wysokość oraz głębokość/szerokość






















3. Odcinamy należyty kawałek kartonu (u mnie są to ramiona)


4. Dzielimy rzeczy psa wg. swoich kategorii.

Ja podzieliłam na jedzenie, zabawkiakcesoria i inne. Jeśli mamy dużo piłek, dysków czy obróżek, możemy zrobić oddzielną grupę.
Jedzenie
Zabawki

Akcesoria i inne
5. Wstawiamy kartonowe ścianki według własnej fantazji




Jeśli chcemy, możemy zrobić bardzo cieniutką przegródkę na papiery (książeczkę zdrowia, ulotki, inne psie sprawy).









6. Stabilizujemy karton taśmą (nie jest to konieczne)

"Skrzydełko" pomoże nam w stabilizacji
 









7. Wkładamy rzeczy do szuflady i podziwiamy wyniki naszej wspaniałej pracy




Oczywiście wynik nie jest spełnieniem marzeń jak u Ginny i Tosi, ale zawsze wprowadza to jakiś porządek :)
Jestem z wyników całkiem zadowolona. Jednak co jeśli koncepcja nam się zmieni? Co wtedy? A no nic specjalnego - odklejasz karton (choć dobrze wymierzone dobrze trzyma się bez taśmy) i koniec.

Choć było to bardzo proste Zuzia uznała, że przyda mi się pomoc. Zwłaszcza w porządkowaniu zabawek ;)



W końcu, w końcu udało mi się udokumentować naszą koślawą świadomość zadu, więc - tadaa!
 
 
Jak widać i do nas zawitała zima. W końcu śnieg utrzymuje się trochę dłużej niż kilka godzin ;)

Widzicie piesa?






Pozdrawiam!
Ola i Zuzia





PS -> Zawiera lokowanie produktu!
Zapewne kojarzycie bloga White Couch Potato, ale jak dla mnie ich filmik jest tak świetny, że musiałam go tu zareklamować :P
Na poprawę humoru zapraszam tutaj -> filmik

PPS Czasami ludzie mnie pytają, dlaczego nie śpię z psem. A ja się go po prostu boję...

52 komentarze:

  1. Ja bym chciała zobaczyć recenzję smaków Rinti. Też bym się bała spać z wampirem ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do nas! :D http://fuksthedog.blogspot.com/2014/11/recenzja-smakoyki-rinti-bitties.html

      Usuń
  2. O jaaaacie jak dużo! Już widzę moją mamę jakbym tyle zamówiła ;)
    Jest dużo fajnych i ciekawych rzeczy, zazdrościmy. :)
    Chciałabym zobaczyć recenzje KONG'a i smaków Rinti. A z resztą sama nie wiem już czego...
    Fajny pomysł z tym kartonem! Zuzia jak zawsze cudna, ale te ostatnie zdjęcia - zabawne i najlepsze! :)
    Pozdrawiamy!
    Zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. OSTATNI KOLAŻ JEST MEGA ♥
    Udane zakupy i fajnie, że je tak posegregowałaś (zawsze to jakoś łatwiej później wszystko odnaleźć : D )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy, ja też czekam na paczkę z zooplusa :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Smaki Rinti Bitties mogę szczere polecić, ostatnio zamawiałam i teraz znów zamówiłam. Co do dowozu z zooplusa ja osobiście nie jestem zadowolona. Może ja mam takiego pecha? W grudniu czekałam na paczkę ponad tydzień, tydzień temu zamawiałam paczkę ze znajomą i nadal jej nie mamy ... po interwencji okazało się, że paczka zaginęła. :P Czekam już na paczkę z niecierpliwością, chociaż są to małe zakupy, ale smaki nam się kończą! :P
    Fajnie wyszedł Ci ten organizer, mi szczerze mówiąc to się nie przyda, ze względu na moją chorobę kupowania zabawek, akcesorii - sumując zabawek mamy prawie 90, więc to nie dla nas. :P Ze względu na moją chorobę musiałam kupić szafkę w Ikei za ponad 300 zł i już rzeczy ledwo się mieszczą XD Masakra. :D Co będzie za 4 lata? :P
    Pozdrawiamy! :)
    Nina & Figa

    figuisowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy! Też wkrótce muszę zamówić pakę, ustaliłam, ze na wiosnę, tym bardziej, że smaki się kończą...
    U nas także jest zima, piękna zima! :) Śliczne zdjęcia!
    Genialne DIY, ja nie mam pomysłu, a chciałabym zrobić. :P
    Proszę o recenzję KONGA. :)

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile żarełka będzie miała Zuzia :D
    Ja chętnie bym przeczytała Twoją recenzję smaków Brit Fruitiees i karmu Purizon :)
    U mnie zazwyczaj kartony po paczkach służą jako domki dla szczurów, zawsze to jakieś rozwiązanie. Twój pomysł też fajny :D Szkoda, że nie mam psiej szuflady.
    U nas od wczoraj śnieg pada i nadal pada, dużo już jest i ja się z tego powodu cieszę.
    Pies wampir genialny! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tą karmę Purizon, ale pomarańczową :) Będziecie mieli dużo testów! :)
    Tak z anonimowego, bo nie chce mi się logować :)
    Emilia Domaros - Świat oczami Beethovena

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooow, super paka ;)
    No to Zuzia ma zapas jedzonka ;)


    Fajny pomysł z tymi przegródkami. Tylko u mnie cała szafa nie starczyłaby na wsie psie rzeczy... Jedna szuflada to może połowa zabawek weszłaby :D

    Świetny blog, będziemy wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy ;D mhmhm nasze za jakiś czas powinny być jak co kolwiek zaoszczędzimy ;D
    Dobry pomysł z tą organizacją rzeczy psich ;p ja mam połowę w pokoju a drugą połowę na przedpokoju xp
    Ostatnie zdjęcia są super ;D hahahahaha xd
    Z recenzji chciałabym suszone filety i pluszowa piłka Dotti ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam rzeczy Harry'ego w plastikowych pudełkach, ale zaraz będę musiała dokupić jeszcze jedno pudło, bo rzeczy się nie mieszczą :P Twój sposób jest całkiem fajny, tyle że ja bym zapewne zaraz rozwaliła ten karton.
    Ja chciałabym recenzję smaków z Purizona :)

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Duuuże zakupy, a robienie ich w zooplusie to sama przyjeność :D Recenzję chcemy wszystkiego, a co!
    Fajny pomysł z tym kartonem, bardzo praktycznie rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! Ostatnie są najlepsze. :-) Fajny pomysł na podzielenie szafki, u mnie Kevin ma pół pułki w szafie. :-P A co do recenzji może pluszowa zabawka DOTTI.
    Pozdrawiamy!
    przygodyramzesa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia Zuzki na końcu, po prostu mnie rozwaliły. Cudowne!
    Mieliśmy kiedyś taki szarpak z Trixie, ale nam się zgubił i właściwie nie mam pojęcia, gdzie teraz się znajduje.
    Ja organizacje psich rzeczy mam chyba nwet ogarniętą. W jednym pudełku mam jakieś drobne rzeczy jak obcinaczke do pazurów, klicker, składaną miskę. W drugim pudełku smakołyki. A w drenianym koszyczku smycze, obroże i szelki. Na koniec i tak wychodzi, że część smaków jest w lodówce, a smycze w ganku :D.
    Świetne zakupy. Ja cały czas czekam na swojego KONG'a który nadal jeszcze do mnie nie zawitał, jednka teraz staram się oszczędzać na jakieś zajęcia behawioralne dla Fioniś :/.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  15. Do nas paczka z zooplusa zwykle szła przeszło tydzień więc zamawiam tam tylko wtedy kiedy muszę :)
    Dla Okruszka kiedyś dostałam małą paczkę purizonu, szaleje wręcz za nią, niestety u nas jako stała karma by się nie sprawdziła przez dużą zawartość tłuszczu.
    Pomysł na szufladę fajny, jednak zamiast kartonu wykorzystałabym coś trwalszego, aczkolwiek jak będę miała w końcu komodę w pokoju z pomysłu na pewno skorzystam :)

    Mój blog KLIK
    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zakupy no i świetny pomysł na poukładanie rzeczy w szufladzie! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy. Sporo rzeczy kupiłaś :) Według mnie ZooPlus jest bardzo godny polecenie. Przesyłka idzie w expresowym tempie!
    Super pomysł na organizacje rzeczy w szufladzie ^^
    Ostatnie zdjęcie wyszło bosko <3
    Pozdrawiamy!
    S&S

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie poczytałabym recenzję pluszowej zabawki Dotii :) Bardzo, ale to bardzo mało zapłaciłaś za te zakupy :D Już kiedyś wcześniej myślałam o podzieleniu szuflady Knapka na kilka części, ale nie chciało mi się :P Na 3 zdjęciu od końca na pierwszy rzut oka nie zauważyłam Zuzi! :O A ostatnie zdjęcie.. rozwaliło mnie! Po prostu genialne.
    POzdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym poczytała o recenzji Bosch Fruitees PS. Świetne minki :D XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi obojętnie... :D Te zdjęcia są cudowne! :3

    Pozdrawiamy!
    W&M

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile rzeczy! Świetne te zakupy. My takie planujemy za niedługo. Ja chętnie przeczytam recenzję pluszowej zabawki. Śliczne zdjęcia. Do nas także zawitał śnieg. Super pomysł z tą organizacją szuflady.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakbym była psem to chciałabymbyć zuzią najlepiej wtedy kiedy przychodzą takie paczki a za punkty co kupisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie punktów mam bardzo mało, ale jak już ich trochę będzie to zobaczymy na co je wymienimy - nie zbieram jeszcze na nic konkretnego ;)

      Usuń
  23. Sama robię zakupy w Zooplus'ie i tez uwielbiam ich rabaty. Miłe uczucie, gdy możemy coś zaoszczędzić. Co do szafy, to super pomysł i do tego mega prosty, a takie rozwiązania są często najlepsze.

    Pozdrawiamy,
    Ola i Habs
    Habsowe Love

    OdpowiedzUsuń
  24. Dopiero trafiłam na Waszego bloga, jestem zachwycona!
    Również robimy zakupy w zoo+, trochę małe zaopatrzenie ma xD
    (daisy-yt.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zakupy :)!!!
    Super uchwyciałaś ostatnie 4 zdjecia :D
    Pozdrawiam I&D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zakupy :)
    Pierwszy raz trafiłam na Waszego bloga i jestem zachwycona - obserwuję i będę zaglądać :)
    [czterolapy.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  27. Łoo ale super pomysł z tymi przegródkami! Tanio i efektownie :D
    Wiadomo zakupy wszyscy lubią, nie ma to jak kilka nowych rzeczy dla psiaka, a wasze jak widać się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O jaaacie, ile tych zakupów! Ja nigdy nie wydałam jeszcze tyle w zoologicznym. Jeśli tą paczkę zafundowali Twoi rodzice, to naprawdę masz ich wspaniałych. Moi to takie sknery, że do zamówienia za 15zł muszę ich strasznie nakłaniać, więc jak chcę kupić coś suni np. na urodziny to muszę zaczynać kilka tygodni wcześniej :D. Co do punktów bonusowych z zooplusa, to ja chciałam zbierać na tor do agi, ale musiałabym wydać 20.000zł - nie zdążę do końca życia. Trochę głupio, że te rzeczy za małą ilość punktów są tylko dla kotów.
    Świetny miałaś pomysł z tym porządkowaniem, ja co prawda mam straszny bałagan z psimi rzeczami, ale JESZCZE nie dało mi się to we znaki. Niestety Daisy nie posiada własnej szuflady, ale w wakacje może wykorzystam Twój sposób :).

    Pozdrawiamy
    Evily&Daisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam by zamówienie przekroczyło 99zł, bo po tej kwocie jest darmowa dostawa (tak to dodatkowe 10zł). Ja zapłaciłam 100zł, a rodzice dopłacili resztę. Zazwyczaj nie mają żadnych obiekcji :D

      Usuń
  29. Witam, nominowałam Twój blog do ‎Liebster Blog Award‬ :) Pytania są tu:
    http://rubingp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super blog! Zapraszamy do nas:
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnie zdjęcia i od razu mam uśmiech na twarzy :)
    My bardzo często korzystamy z oferty zooplusa. Bez czytania pierwszych zdań poznałam, że to paczka od nich - to zielone zabezpieczenie.
    Mam nadzieję, że chcesz zrecenzować tę pluszową zabawkę :)
    Pozdrawiamy z Kepi.
    [vizsla-kepi.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  32. Porządne zakupy poczyniłaś! Jeśli ma się tyle psiego sprzętu, to faktycznie trzeba to jakoś podzielić i uporządkować - ciekawie to rozwiązałaś. Ostatnia sklejka mistrzowska! Zuzia jest ślicznym psem :D

    OdpowiedzUsuń
  33. To ostatnie zdjęcie jest mega- i ten podpis xd Haha .... Śmiechłam xd
    Też ostatnio zrobiłam psie zakupy na zooplusie i jestem bardzo zadowolona- kupiliśmy mniej niż Wy, ale na prawdę bardzo się cieszymy ^^ Niestety ja na paczkę musiałam czekac prawie dwa tygodnie ; __ ;
    Super pomysł z tą szufladą, wypróbujemy :D

    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zakupy!!! Też mamy taką szufladkę! :D
    Napisałam podziękowania dla ciebie na blogu
    zapraszam do nas:
    mezyciepsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc! :D

      Usuń
    2. Napisałaś na blogu moim, czy możesz jedno moje zdjęcie szuflady. Oczywiście, że możesz! ;) Ale czy mogłabyś napisać, że to z mojego bloga? :D



      Usuń
    3. Jasne, będzie odnośnik do notki :D
      Możesz oczekiwać nowego posta jeszcze dziś!

      Usuń
  35. No niezłe poczyniłyście zakupy :D Ja zamierzam takie zrobić na urodziny Piana :)
    Właśnie w ramach większego prządku zamierzam kupić pudełka na zabawki :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  36. Może nie jestem absolutnym fanem psów ale lubię te zwierzęta :) Super pomysł na szufladę ! Zainspirowało mnie to do zrobienia półki na rzeczy dla mojego Kota Bonyego :)
    Zakupy to są olbrzymie ! Podziwiam cię za to , żę nie kupujesz badziewi i tanich pierwszych lepszych rzeczy :) Dbasz o swojego psiaka :) Pochwalę cię jeszcze za kilka rzeczy :) Choć dużo już masz ode mnie komplementów xD No tak masz super aparat :) gdybyś mogła podaj nazwę aparatu :)
    Szczególnie podoba mi się nagłówek na blogu :) Jak ty to robisz ??? Proszę podaj mi jakieś wsazówki :)
    Zapraszam was na mojego bloga , o moim kocie Bonym - myślę , że dzielicię pasję pomiędzy te dwa gatunki zwierząt :) mezyciekocie.blogspot.com - myślicie , żę zgapiam od Ffilominy ? NIe zgapiam to moja przyjaciółka z klasy i pozwoliła mi dać taki adres bloga :)
    Pozdrawiam EnterTV:)
    SUUUUUUPER BLOG !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój aparat to Nikon D3200 ze standardowym obiektywem :)
      Nagłówek został zrobiony w Gimpie przez moją przyjaciółkę, ale jeśli chciałbyś jakieś wskazówki napisz maila ;)

      Usuń
  37. Też zamawiam wszystko w zooplusie i jestem z nich mega zadowolona! Ja chętnie poczytałabym o tych owocowych smaczkach z bosha, sama robiłam dziś pakę i chciałam je zamówić, ale w końcu postawiłam na półwilgotne kosteczki Chevies :)
    Ostatnie zdjęcie jest świetne!!!
    Pozdrawiamy K.i T
    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też z psem nie śpię, bo się boję, że zgniotę kruszynę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. A nie lepiej byłoby wykorzystać do tego nieco mocniejszą taśmę niż taka zwykła biurowa. Wiem, że dla wielu to może nie mieć znaczenia, jednak prawda jest taka, że mocniejsza taśma to mniej problemów, nie wyciągniesz swojej przegrody przez przypadek, nie przesunie Ci się - zostanie na miejscu. Sam skorzystałbym z taśmy naprawczej, jak ta http://www.pakart.com.pl/katalog/tasma-naprawcza-duct-tape/

    Jednak mówiąc o organizacji, ja trzymam rzeczy mojego psa w koszykach. Dno szafy Komandor wypełniłem skrzynkami plastikowymi, które można kupić w markecie. W jednym trzymam jedzenie, w drugiej klamoty, a trzecia należy do mojego królika - żwirek, sianko i karma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wydaje mi się, że coś mocniejszego lepiej by się sprawdziło. Rozumiem, że napór przedmiotów robi swoje, ale faktycznie taśma naprawcza, którą polecasz sprawdziłaby się lepiej niż zwykła biurowa.

      Usuń
  40. Super zakupy. :) I za całkiem fajną sumę. Jak sprawdza się kong?

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeżeli chodzi o zakupy dla psa, to warto też pamiętać o akcesoriach do pielęgnacji jego sierści. Ja w tego typu asortyment zaopatruję się w sklepie groomerskim https://sklep.germapol.pl/. Znaleźć tam można m.in. grzebienie, strzyżarki, a także specjalne odżywki dla psów. Odpowiednia kondycja sierści oraz skóry psa jest przede wszystkim oznaką jego zdrowia.

    OdpowiedzUsuń

Notka przeczytana? No to śmiało - pisz komentarz! ;)
Każdy jest dla mnie wyróżnieniem i ogromną motywacją!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...